PIKC Rigas Valsts tehnikums

Rīgas Valsts tehnikums

Profesionālās izglītības kompetences centrs

 

Capture

29. martā Rīgas Valsts tehnikuma Komercdarbības nodaļa organizēja izglītības programmas „Administratīvie un sekretāra pakalpojumi” izglītojamo profesionālās meistarības konkursu „Labākais klientu apkalpošanas speciālists”.
Konkursa mērķis bija dot iespēju mācību laikā iegūtās teorētiskās zināšanas pielietot praksē, attīstīt izglītojamo spēju radoši domāt un publiski uzstāties, kā arī popularizēt klientu apkalpošanas speciālista profesiju.
Konkursā piedalījās topošie klientu apkalpošanas speciālisti no B2 grupas: Olga Baranova un Kristīne Skuja, kā arī no B3 grupas: Vivita Brasliņa, Anastasija Hrustaļova, Ilze Švalkovska, Iranija Petrovska un Viktorija Zvoņņikova.
Konkursa laikā konkursantes:
o prezentēja mājas darbu „Iepazīšanās”, kurā žūriju iepazīstināja ar sevi, argumentējot savu piedalīšanos konkursā un apgūstamās profesijas nozīmi;
o teorētisko zināšanu pārbaudei pildīja testu dokumentu pārvaldībā, meklēja un analizēja kļūdas dokumentā, kā arī sastādīja rīkojumu;
o pildīja ātrrakstīšanas uzdevumu;
o analizēja situācijas, kas izveidojās starp klientu un klientu apkalpošanas speciālistu;
o gatavoja un pasniedza kafiju žūrijai.
Liels paldies skolotājiem: Aijai Ivanei, Mārai Glazjevai, Ievai Jurgevicai, Edijam Stikutam un Leldei Šērai, kas palīdzēja sagatavot konkursa uzdevumus.
Lūk arī rezultāti un suminām uzvarētājus, kas pārstāvēs tehnikumu republikāniskajā konkursā, kas notiks Jelgavas tehnikumā 25. aprīlī:

1. vieta – Kristīne Skuja;
2.vieta – Ilze Švalkovska;
3.vieta – Vivita Brasliņa.

Latvijas Reitingi

Joomla! kļūdu konsole

Sesija

Izpildes laika informācija

Izmantotā operatīvā atmiņa

Datu bāzes vaicājumi